Griff Gentlemen’s Üzletlánc Szeged

A Griff Gentlemen’s immáron 24 éve a hazai férfidivat meghatározó szereplõje. A cég 1986-os megalapítása óta lendületes fejlõdésen ment keresztül, ennek következtében mára a magyar piac meghatározó szereplõjévé vált, a piaci részesedése az öltönyeladások tekintetében meghaladja az 50%-ot Budapesten. Legfontosabb célkitûzése az igényes férfiak magas minõségû és elérhetõ árú ruházati termékekkel való színvonalas ellátása, és ezen keresztül az öltözködési kultúra fejlesztése, az általános ízlésformálás. Termékvonalait (Gentlemen, Exclusive, Trend, Paolo Sarto és GRF-Casual) úgy alakította ki, hogy mindenki megtalálhassa az egyéniségéhez és stílusához illõ öltözetet. 2007. õszétõl a saját termékvonalak mellett megjelentek az üzletekben a német Joop!, az olasz Lubiam és Tombolini elegáns öltözetei, a casual vonalon pedig a Basefield, Camel , Tommy Hilfiger és Levi’s, 2010-tõl pedig az olasz Marville. 2007. õszétõl a férfi divat mellett nõi kollekcióval is bõvült a termékpaletta. A saját készítésû Ladies by Griff mellett a Joop! nõi, illetve a Basefield woman kollekciója is megjelent, 2009-ben pedig újabb márkákkal bõvült:bebe, Natasha Presston. A cég a kollekciókat elsõsorban saját kiskereskedelmi üzlethálózatában értékesíti; 10 budapesti egység és 3 vidéki üzlet attraktív megjelenéssel, a márkák stílusához illeszkedõ berendezéssel szolgálja ki a vásárlókat. Az eltelt évek alatt folyamatosan kialakított és ma már következetesen használt Griff Gentlemen’s image minden üzletben jól felismerhetõ jegyei a nyitott, attraktív kirakat, a matt fémfelületek, a tágas, átlátható belsõ terek, azaz összességében a visszafogott elegancia.